Politica de rambursare

Prezentul Regulament – Politică de retur face parte integrală din contractul de vânzare la distanță încheiat între AZARIA GIFTS SRL și Client. 

1. Prevederi legislative cu privire Renunțarea la cumpărare  / Returul produselor

Conform Ordonantei de Urgență Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanță, clientul/ consumatorul are dreptul de a se retrage din contractul de vânzare la distanță, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) și art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile începând de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului. Mai exact, cu unele excepții, orice produs cumpărat de pe Internet, poate fi returnat,

Cheltuielile de returnare sunt suportate de către Client/ consumator.

Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.

Returnarea contravalorii produsului achiziționat se face în maxim 14 zile calendaristice, de la retragere din contract. Rambursarea sumelor se va face în întregime, fără comisioane, prin aceleași modalități de plată utilizate pentru achiziționarea produsului.

2. Procedura de retur pentru cadourile AZARIA

2.1. În cazul contractelor de vânzare la distanță încheiate pe azaria.ro, prin termenul produs se înțelege cadoul cu toate obiectele incluse, în conformitate cu Termenii și Condițiile de retur prevăzute în prezentul Regulament. O comandă online poate include unul sau mai multe cadouri, iar returul poate include unul sau mai multe cadouri.

2.2. Clienții care renunță la cumparare, solicitând returul unui cadou, se vor supune regulilor prezentului Regulament, acceptându-l în integralitate sa.

2.3. Clienții AZARIA GIFTS S.R.L. care pot returna cadourile pot fi persoane fizice sau persoane juridice care au achiziționat produse de pe www.azaria.ro, fiind titularii facturii sau ai bonului fiscal (persoane fizice) sau reprezentanții persoanei juridice titulare a facturii fiscale AZARIA.

2.4. Clienții vor suporta costul taxei percepute de către firma de curierat pentru returnarea produsului. Ești exceptat de la plata costului de transport pentru retur, doar în cazul în care acesta este suportat de către AZARIA.

2.5. Dacă în calitate de Client al www.azaria.ro, ați decis să returnați un cadou, este necesar să ne comunicați intenția de retur în termen de maxim 14 zile calendaristice de la data livrării acestuia la adresa precizată în formularul de comandă prin:

a) Transmiterea unui e-mail la adresa contact@azaria.ro, din care să rezulte intenția ta neechivocă de a te retrage din contractul la distanță încheiat cu AZARIA și care să conțină următoarele o copie a facturii care face dovada achiziției.

b) Prin completarea formularului online de retur (disponibil în curând).

2.6. În ambele cazuri menționate la 2.5.a și 2.5.b., în termen de maxim 24 ore lucrătoare de la transmiterea notificării, Clientul va primi pe e-mail număr de înregistrare și detalii cu privire la solicitarea înaintată. Comunicarea cu Clientul se va face în scris pe adresa de e-mail cu care s-a efectuat comanda inițială.

2.7. Toate retururile vor fi trimise prin Fan Courier, pe adresa Str. Glădiței Nr.42, Bloc T6, Ap. 1804, sector 4,  București, România. Nu se acceptă expedieri prin alte companii de curierat. Căutăm permanent să optimizăm fiecare detaliu și nu intenționam să generăm niciun profit pentru costurile de transport afișate pe site. Așadar, costurile de transport prin Fan Courier sunt negociate și sunt mai mici decât cele pe care le-ai obține prezentându-te la un sediu al altei firme de curierat.

2.8. Verificarea cadoului. Odată ce coletul Clientului a fost livrat la adresa menționată în prezentul regulament, se procedează la verificare integrității elementelor incluse in cadou. Odată finalizată procedura de verificare, Clientul va fi informat prin email de acceptarea returului, în termen de 48 ore.

2.9. Rambursarea. Vom rambursa contravaloarea cadoului returnat în maximum 14 zile calendaristice din momentul în care returul Clientului ajunge la noi și se constată îndeplinirea condițiilor prezentului Regulament. Restituirea sumelor achitate se va efectua prin transfer bancar, în același cont bancar din care Clientul a efectuat plata.

Dacă se constată că nu sunt îndeplinite condițiile menționate mai sus, contravaloarea produselor returnate nu va fi achitată de către AZARIA CLIENTULUI, iar coletul va fi retrimis către CLIENT acesta urmând să suporte și costurile de reexpediere cadoului.

3. Condițiile necesare returului cadoului

3.1. În cazul cadourilor AZARIA nu este necesar ca returul să se facă în ambalajul original al acestora, mai exact cutia AZARIA sau cutia de protecție.

3.2. Este necesar e ca toate obiectele din componența cadoului să fie intacte, integrale, funcționale, în ambalajul acestora original și nedegradate, cu toate etichetele atașate și complete – inclusiv cu accesorii, certificat de garanție, instrucțiuni de folosire, etc.

3.3. Din rațiuni de igienă și protecția sănătății Clienților, precum și din cauza imposibilității de a recomercializa anumite produse ca fiind „noi”, produsele de igienă corporală, băuturile desfăcute și în general, toate produsele comestibile desfăcute sau scoase prin desigilarea ambalajului original al acestora, nu se returnează. Atâta timp cât produsele nu sunt desigilate sau desfăcute, integritatea acestora nu este afectată ca urmare a modului de utilizare sau întrebuințare a produselor de către Client, iar produsele pot fi recomercializate ca fiind noi, iar și integritatea acestora nu este afectată ca urmare a modului de utilizare sau întrebuințare a produselor de către Cliient, dreptul de retur este asigurat.

4. Situații în care returul cadourilor nu este posibil

AZARIA are dreptul de-a refuza returul unui cadou în următoarele situații:

  • În cazul în care cererea de returnare depășește termenul de 14 zile calendaristice prevăzut de lege.
  • În cazul înlocuirii unui produs inclus în cadoul achiziționat cu un alt produs având altă serie/ cod de produs, alte specificații sau de un tip diferit.
  • Când cadoul nu mai conține toate obiectele sale și/sau acestea nu sunt în starea prevăzută de prezentul Regulament.
  • Unele obiecte au fost desigilate, folosite și/sau prezintă deteriorări (ex. cuțit de tip multifuncțional, tricou ars/ găurit etc).
  • În cazul în care cel puțin un produs inclus în cadou nu este în aceeași stare în care a fost livrat. Altfel spus și pentru claritate, cel puțin unul dintre produse nu are toate etichetele intacte și/sau toate documentele care au însoțit produsul/produsul (ex. certificat de garanție).
  • În cazul produselor care nu pot fi recomercializate ca fiind „noi” având în vedere că au fost desigilate sau desfăcute din ambalajul original al acestora și astfel devin perisabile de la data desfacerii,  punând în pericol integritatea fizică a altor clienți, în eventualitatea recomercializării acestor produse (ex. produse alimentare,  produse de igienă corporală, băuturi etc).
  • În cazul în care cadoul conține elemente/componente personalizate după dorința clientului, cu specificații diferite față de obiectele de serie obișnuite.
  • Obiecte sigilate, care prin folosință nu mai sunt în această stare și nu mai pot fi folosite din nou din motive ce țin de igienă sau de protecția sănătății.
  • Produse care după cumpărare au fost amestecate cu alte elemente și care sunt inseparabile.
  • Înregistrări video sau audio desigilate după livrare.
  • Obiecte/lucruri/items care expiră rapid, iar la retur nu mai pot fi revândute altor Clienți.

Menționăm că această listă nu este exhaustivă.

5. Procedura de înlocuire a unui obiect

5.1. În cazul în care care unele obiecte incluse în cadoul nu corespund specificațiilor, prezintă defecte sau a fost deteriorat pe durata transportului, CLIENTUL are obligația ca în termen de 24 de ore de la livrarea cadoului să informeze AZARIA GIFTS S.R.L. Cererile făcute ulterior acestui termen nu vor fi luate în considerare.

5.2. Notificarea Clientului privitor la astfel de situații se va face prin transmiterea unui e-mail la adresa contact@azaria.ro. Acesta va furniza detalii complete asupra situației (ex. descrierea problemei, poze/ înregistrare video dacă este cazul etc), astfel încât să putem înțelege exact care este problema și să vedem cum vă putem ajuta. În termen de maxim 24 ore lucrătoare de la transmiterea notificării, Clientul va fi contactat în vederea remedierii situației. Comunicarea cu Clientul se va face în scris pe adresa de e-mail cu care s-a efectuat comanda inițială.

5.3. Odată acceptată înlocuirea obiectului, Clientul va face expedierea la adresa Str. Glădiței Nr.42, Bloc T6, Ap. 1804, sector 4, București, România. Transportul se va face prin firma de curierat Fan Courier. Cheltuielile de transport (expediere și reexpediere) vor fi achitate integral de AZARIA GIFTS S.R.L.

6. Precizări finale

AZARIA GIFTS S.R.L. își rezervă dreptul de refuza colaborarea cu acei Clienți care au abuzat de dreptul de a renunța la cumpărare. De asemenea, este bine de știut că prezentul Regulament – Politică de retur poate fi completat și modificat în orice moment.

0
    0
    Coșul tău
    Coșul tău e golÎntoarce-te în magazin